Szwajcarskie
innowacje
Klient: Paro Swiss
STRATEGIA MARKI
KREACJA
VIDEO
WWW
DIGITAL
E-COMMERCE
PARO to szwajcarska marka z blisko 50 letnią tradycją. Producent systemów do higieny jamy ustnej i autor licznych patentów, np. dwustronnej szczoteczki do zębów z końcówką do czyszczenia przestrzeni miedzyzębowych. Pomysłowe, prawda? Marka PARO jest obecna od kilku lat w Polsce, jednak przypadkowe działania prowadzone do tej pory nie przynosiły pożądanych efektów. Naszym zadaniem było opracowanie i realizacja strategii komunikacji w kanale konsumenckim i profesjonalnym oraz wprowadzenie marki na polski rynek e-commerce.
Aby zakomunikować wszechstronność produktów marki Paro, stworzyliśmy serię key visuali. W domu, w pracy, w podróży. Paro zawsze pod ręką.
Stworzyliśmy nowoczesną stronę internetową paro.com.pl oraz przygotowaliśmy serię kreacji i animacji 3D.
e-commerce
Stworzyliśmy nową markę e-commerce – drwhite.pl, sklep oferujący produkty szwajcarskiej marki Paro. Po wdrożeniu przeprowadziliśmy kampanię launchingową obejmującą sieć reklamową Google i Facebook.