Czas
na książkę!

Klient:   Booktime
STRATEGIA MARKI
BRANDING
KREACJA
E-COMMERCE
DIGITAL

Największy projekt e-commerce w historii Emotion Media. Wyzwanie brzmiało: stwórzmy jedną z największych księgarni internetowych w Polsce. Lista zadań nie miała końca: strategia marki, naming, identyfikacja wizualna, kodowanie platformy i jej wdrożenie, zaplanowanie strategii komunikacji, pozycjonowanie, mocna kampania digitalowa… Do tego trudna branża i silna konkurencja… czego chcieć więcej?

Marka jest jak człowiek.

Uwielbiamy wprowadzać nowe marki na rynek. Czujemy się wtedy jak odpowiedzialni rodzice, którzy w każdym szczególe planują przyjście na świat swojego dziecka. Nadają mu imię, ubierają, uczą mówić, pomagają zawierać przyjaźnie, patrzą jak dojrzewa.  Jak zaczęliśmy w przypadku Booktime? Staraliśmy się zrozumieć, czym jest książka dla każdego z nas. Inspiracją, nauką, sztuką, rozrywką, oderwaniem się od codzienności. Książka daje nam przede wszystkim czas dla siebie. Sprawa była jasna – book time. Niech ten czas trwa w nieskończoność.

Przy wyborze platformy e-commerce zdecydowaliśmy się na wdrożenie rozwiązania PrestaShop, które pozwalało nam na duże modyfikacje, dostosowanie sklepu do specyfiki księgarni oraz integracji z systemami dystrybutorów. Efektem pracy zespołu UX i programistycznego jest nowoczesna i responsywna księgarnia booktime.pl

Duży nacisk postawiliśmy na kreację w kanale social media. Zapewniliśmy stałe wsparcie z zakresie obsługi graficznej i produkcji trailerów video dla najpopularniejszych tytułów.

Zaplanowaliśmy wielokanałowe kampanie: wizerunkową, contentową i sprzedażową, oparte o lejek sprzedażowy, skonstruowany specjalnie dla branży księgarnianej i wykorzystujący USP marki Booktime. Kampanie Google targetowane oraz remarketingowe, zarówno w formie dynamicznej jak i elastycznej, objęły sieć wyszukiwania, sieć reklamową, w tym formaty Google Display Network, reklamy Gmail oraz sieć YouTube.