Nowy poziom światła

Klient:   Ledvance

KEY VISUAL
VIDEO 
WWW
KAMPANIA
PRINT DESIGN
SOCIAL MEDIA
E-COMMERCE

W 2016 roku marka LEDVANCE została wyodrębniona ze spółki OSRAM, światowego lidera w dziedzinie innowacyjnych rozwiązań oświetleniowych. Nasz zespół zna OSRAM doskonale. Współpracujemy od 2006 roku i czujemy się kronikarzami rozwoju oświetlenia ostatniego dziesięciolecia. A wiele się działo. Zwykłe żarówki, halogeny, świetlówki kompaktowe… LEDy. Nowa marka… ale też tradycja. I to jaka! Zlecono nam przeprowadzenie kampanii launching’owej w kanale retail (lampy LED) i trade (oprawy LED) oraz przedstawienie nowych produktów z portfolio konsumenckiego – lamp LED o niespotykanych dotąd funkcjach.

Kampania „Moje światło”

B2C

W ramach działań B2C stworzyliśmy serwis mojeswiatlo.pl i przeprowadziliśmy w internecie dwie kampanie: wizerunkową i e-commerce. Przygotowaliśmy serię key visuali dla 6 grup produktów oraz zaprojektowaliśmy materiały POS.

Wyprodukowaliśmy spot, w którym głównym bohaterem jest pisarka Magdalena Żelazowska. Poznajcie jej historię.

Kampania „Nowy poziom światła”

B2B

Przeprowadziliśmy też kampanię rebrandingową, skierowaną do dystrybutorów. Zaprojektowaliśmy serię POSów, katalogi, ulotki oraz outdoor. Stworzyliśmy też dedykowaną stronę oprawy-ledvance.pl prezentującą pełną ofertę opraw oświetleniowych oraz wsparcie techniczne dla instalatorów.